Pagina's

17-01-2012

TAG; Mijn alfabet. *van teske*


Ik kwam op deze tag door teske . Ik zag het op haar site staan. En dacht ; deze tag wil ik ook op mijn site. Dus heb ik hem nu ook gedaan . Neem hem gerust over voor op je blog, hyves of weet ik veel wat. 






Age: Ik ben in oktober 13 geworden . Ik vind 13 wel een goeie leeftijd enzo . Maar nu wil ik weer liever 14 zijn. Het is echt altijd anders. Maarja zo zit het leven in elkaar.
Best friend: Cherida, ze is al 4 jaar mn beste vriendinnetje . We wonen niet dicht bij elkaar (2 uur afstand) maar dat maakt onze vriendschap juist zo sterk. 

 Chore you hate: Mijn kamer opruimen vind ik echt het ergste wat er is. Dan zie ik alles op mn bureau , bed en grond liggen . En dan denk ik , Hoe de hell ruim ik dit in hemelsnaam op . Vreselijk.
Dreamhouse:  Ik wil het liefste in 't gooi wonen . Maarja dat lukt niet makkelijk . Moet eerst nog veel geld verdienen . Dus de realistische manier, ik wil een knus huisje met tuin . Waar ik gewoon mn eigen plekje heb . Wil ook wel een kindvriendelijke buurt hebben . Voor mn kindjes later. (: Essential start of your day: Rustig mn bed uit komen . Even achter mn mobieltje twitteren . Dan kleding zoeken , haar doen , tandenpoetsen . En lekker op de fiets richting station . En in het weekend lekker douchen (doordeweeks doe ik dat avond vantevoren) Favorite color: Roze , al vanaf ik een little girl was. Dit is gewoon al mn hele leven mijn lievelingskleur . Gewoon een echt meisjeskleur
Gold or silver ; Silver want dat past gewoon meer bij mij dan goud. Ik heb er niet veel over uit te leggen .  Het is gewoon zo .
Height: 1,58 ongeveer.
Instruments I play: Ik speel een heel heel heel klein beetje piano . Maar accoorden kan ik niet. ;$
Job Title (most recent): nog niks, maar ik wil later in musicals gaan spelen. 
Kids: Ik denk dat ik er niet meer dan 2 wil hebben. niet meer dan 3 sowieso . Het liefst 2 meisjes.
Life is incomplete without: Cherida, family, friends, music, musicals , dance , acting
Music that you always listen to: popmuziek , allemaal verschillend . Justin bieber , one direction , katy perry, nicki minaj, beyonce . Allemaal verschillend
Nickname: meestal ; x_pamelakroes. Is gewoon zo.
Overnight hospital stays: Nog nooit, alleen 1 keer arm gebroken . Maar dan hoef je natuurlijk niet te blijven haha,
Phobias or fears: Ik ben best wel bang voor inbrekers. En ik denk elke dag wel een keer eraan dat ik nu zomaar dood kan gaan doordat de trein van de rails vliegt , of dat de tram van de baan schiet. Of dat ik overreden wordt door een auto . Dat is gewoon iets wat ik elke dag wel een keer in mn hoofd heb.
Quote from a movie:  hhmm , zou het niet weten ;.
Reason to smile: Een jongen bij mij op school , melig zijn met vriendinnen , leuke mensen , eigenlijk lach ik de hele dag wel . Om dingen waar andere mensen niet snel om zouden moeten lachen
Siblings: 2 stiefzusjes (summer en sue /10 en 9 ), 1 halfbroertje (3 ) en 1 broertje (10)
Time you wake up: half 7 meestal , want moet 17 over 7 al in de trein zitten naar Amsterdam
Very important date this year: 5/9/11 mn eerste schooldag op mn nieuwe school . En daar heb ik heel veel speciale mensen ontmoet.
Worst habit: mn huiswerk thuis maken . (maak  het altijd laatste moment)
X-ray’s you’ve had done: Niks
Yummy food you make: Pizza, eitje, brownies. (:
Zoo animal; apen , vind het geweldig leuke dieren hoeveel ze op de mens lijken is niet normaal. En dat vind ik zo apart.  En ik moet altijd om die beesten lachen 

1 opmerking: