Pagina's

17-01-2012

Van mn lieve vriendinnetje Mika.

INBRAAKJE,  

poepiee..
zinds het begin van het nieuwe school jaar waren wij al een beetje vriendinnen, dat grooide steeds meer tussen ons, nu zijn we een van  de meligste meiden in de klas, vet stoer 

maar wat ik eigenlijk wou zeggen is ..
dat ik je ontzettend waardeer als vriendin ik wil je echt never meer kwijt en iedereen zegt dat wel tegen alles en iedereen en die menen het niet maar ik meen het echt uit de grond van mijn hart, je bent lief leuk mooi betrouwbaar altijd melig maar dan ook echt altijd.
wij horen bij elkaar als vriendinnen je bent speciaal voor me want ik heb nog nooiy zo een leuke goede aardige vriendin gehad als jij. 
we vertellen elkaar echt bijna alles en je weet al heel veel over mij en dat in 2 maanden  tijd dat heb ik niet bij iedereen zo sterk als bij jou. 

pamela+mika= melig

soms een beetje roddelen maar dat hoort erbij 

xxx mikaa 
I LOVEE YOUUU TOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten