Pagina's

12-01-2012

Esscence stamp nail art.

Heeei mensen , 
Ik heb voor jullie dit esscence nail art stampy set gerevieuwd. 
Ik heb deze gekregen voor kerst , eigenlijk meer om de plaatjes die er bij horen .
Want ik heb van konad ook al zo'n setje ,
Als je wilt weten wat ik er van vind , klik op ; meer lezen


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo ziet het product eruit : In het doosje zit een stamp ding, een schrapertje en een ijzerplaatje met heel veel leuke en schattige plaatjes erop . 

Hoe werkt het : Je legt het ijzeren plaatje voor je neer, en je smeert er speciale nagellak op .
Ik gebruik die van konad-
Je moet die ook wel gebruiken want met een gewone nagellak gaat het niet lukken .
Deze nagellak is net iets dikker dan gewone nagellakjes.
Dus echt niet met gewone nagellak proberen , want dat gaat je niet lukken .
ps. Je kan ook speciale lakjes van esscence kopen .
oke nu verder met de uitleg , dus dan smeer die nagellak op het ijzeren plaatje, dan pak je het schrapertje je schraapt een stuk van de nagellak weg . Dan pak je het spampding je drukt ermee op de nagellak figuur . En rolt het op je nagel .
Het is op deze manier beetje moeilijk uit te leggen dus daarom zet ik het even in een filmpje hieronder .
Ik heb dit gekocht door dit filmpje .


Beoordeling : 
Ik vind de stamper prima werken , eigenlijk precies hetzelfde als die van konad . Alleen het schrapertje vind ik echt heel erg slecht , als je ermee schraapt dan doet hij het niet eens. En blijf echt heel veel nagellak zitten . Maar het is zeker weten het kopen waard , want je krijgt er ook een heel leuk plaatje bij . Alleen als je echt een goede wilt hebben moet je die van konad kopen . 
cijfer van dit product ; 7,5. 

xoxo Pamela 





2 opmerkingen: