Pagina's

19-02-2012

Shoplog kruidvat, Hema

Sorry voor het lang geen artikeltjes maken , had het druk met school en filmpjes.
 Maar er is weer een nieuw artikeltje
Ik was gisteren even langs de hema en de kruidvat en daar heb ik een paar spulletjes gekocht.
Als je wilt weten wat ik over alles te zeggen heb; klik dan op . meer lezen!

____________________________________________________________________________________________________________
Ik was als eerste even naar de hema gegaan , ik was er voor maskertjes en voor kwasten . Alleen echt boeiende kwasten had ik niet gezien. Maar ik heb wel twee maskertjes gehaald. & een nagellak base coat.

hema dead sea mask.
Dit maskertje heb ik nog niet uitgetest, komt nog een revieuw over.

Dit is de mooiste oogschaduw in mn stash , waauw . Echt hele mooie bruin tinten. kleur ; 080 Help! I Am Stranded
Gekocht bij Kruidvat, maar hij ging maar niet naar beneden sorry daarvoor. x
Base Coat Hema.
Superfijn lakje, doet goed zn werk . x
strawberry souffle cream scrubgel mask
Het strawberry souffle cream scrubgel mask. (zo wat een lange naam) , heb ik gisteren even uitgeprobeerd. *filmpje komt nog* . & dit maskertje is echt heerlijk . Ik ga er niet meer dan dat over vertellen. Dat zien jullie nog wel in de revieuw.

____________________________________________________________________________________________________________
Dan was ik nog even naar de kruidvat geweest, dit heb ik er gekocht: 


catrice allround concealer palletje.
Ik wilde deze concealer echt al héél lang. Maar steeds als ik in de winkel stond dacht ik ; Nouja neem ik volgende keer wel mee. Maar nu dacht ik MEENEMEN. Hij is super , er komt nog een revieuw van .


Catrice lakje 090 Karl Says Trés Chic
Dit lakje is echt superfijn . Ook een geweldig kwastje . Zéker een aanrader.


 Dit is wat ik allemaal had gekocht , mn laptop begon een beetje raar te doen . 
Dus vandaar dan de oogschaduw bij de hema spullen staat. 
xxxPamela


5 opmerkingen:

  1. Supeer leuk en wij gaan samen ook nog lekker naar de primark :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh leuk.
    alleen de letters zijn af en toe een beetje klein. hahah.
    ik volg je nu ook. :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk blog!
    Ikzelf ben net gestart met bloggen.
    Zou je mij willen volgen ? Ik volg jou alvast!

    http://lovaires.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb nu een andere blog ; www.xlifewithpamela.blogspot.com

      Verwijderen
  4. Super leuke dingen heb je gekocht zeg!
    We moeten samen nog wel een x naar primark heaa?

    Loveuu, x

    BeantwoordenVerwijderen