Pagina's

05-02-2012

Favorieten van januari.


Vandaag laat ik aan jullie mijn favorieten van Januari zien.
Ik weet het , het is een beetje laat.
Ik film trouwens nu met een nieuwe camera ; Jvc gz hm445.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder even al mijn favorieten;
- Nivea verzachtende reinigingsmelk.
- Zwitsal zachte créme
- Andrelon mist heat protect
- Gliss kur anti-klit spray
- Andrelon steilvol verzorgende creme
- Body shop glossing serum
- Miss sporty so matte compact powder
- Max Blush 035 Pink
- Catrice palette 040 never let me go
- Miss sporty palette 001 denim storm
- essence gel eyeliner
- Essence Mascara
- Purol lippenbalsem
- h&m lipgloss
- Essence stay with me lipgloss 01 me&my icecream
- NYC lipstick 411 snowcome.

favoriete muziek ; One direction- what makes you beautifull

xxxxxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten