Pagina's

09-01-2012

Beauty.

Beauty ? 
heei meiden ,
sorrry dat ik lang geen berichtje heb geschreven ,
ik had er gewoon niet zoveel tijd voor. 
Ik wil vandaag aan jullie laten zien hoeveel ik van beauty houd.
Waar het is begonnen , wanneer het is begonnen, door wat het is begonnen enz.
Ik zit nu in de 1e klas , en kijk veel naar jongens *wat logisch is voor een meisje van 13*
Mijn passie voor make-up is eigenlijk nog niet zo lang bezig.
in groep 8 keek ik helemaal niet om naar make-up 
ja tuurlijk droeg ik wel mascara enzo , maar echt niet elke dag. 
Mijn vriendinnen zeiden altijd ; waarom heb je vandaag geen mascara op ? 
en dan zei ik ; Ja ik had er geen zin in vandaag
Mijn vriendinnen konden echt niet zonder make-up naar school .
Maar ik wilde dat gewoon .

Maar nu is dat veranderd, ik zit in de 1e klas en word ouder.
maar daardoor komt het eigenlijk niet dat ik nu meer van make-up houd.
het begon allemaal toen ik mn haar wilde verfen. 
Toen zocht ik dat op youtube op hoe dat werkt enzo .
en toen kwam ik bij het youtube kanaal - schatteke http://www.youtube.com/user/schatteke  uit. 
Ik bekeek meerdere van haar filmpjes en zag dat ze ook leuke dingen met make-up deed.
Als snel kwam ik ook bij het kanaal van beautygloss http://www.youtube.com/user/beautygloss?blend=1&ob=4 & VeraCamilla - http://www.youtube.com/user/veracamilla & Teske http://www.youtube.com/user/goodxnightmare/videos.  Ik zag dat hun allemaal een blog hadden . 
Ik keek steeds meer filmpjes van steeds meerdere beautybloggers.
En zo is dus mijn passie voor make-up ontstaan.

Ik wil nu zelf ook beginnen met filmpjes maken .
Alleen ja ..... ik ben bang dat mensen het niet leuk gaan vinden,
vooral ook omdat ik de dochter van wolter kroes ben 
dus dan ben ik bang dat t toch ooit ergens komt te staan .
Dus daarom ben ik maar eerst met deze blog begonnen . 
Want dat is toch iets makkelijker . 
Ik ga binnenkort naar de ikea gaan , en kijken voor een nieuwe ladekast om mn *mini* make-up stash in te doen . En dan zal ik voor jullie wel even een stashfilmpje maken .
als jullie dat leuk vinden =$
Zouden jullie even in de comments willen zetten of jullie dat leuk vinden ? 

Nou dit was mn langste verhaal tot nu toe.
 ik hoop dat jullie het leuk vonden .
Hieronder nog even alle blogs van mijn grote *voorbeelden*
Teske- www.teskuh.nl
VeraCamilla- www.veracamilla.nl

en voor mijn leeftijdgenoten ; 

xoxo Pamela 


1 opmerking:

  1. Kuch, kuch. Waar staat www.beautyandmylifex.blogspot.com?
    Haha, super leuk artikel!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen