Pagina's

30-12-2011

2011

hallo girls , 
Sorry dat ik niet vaak over beauty schrijf,
ik moet er gewoon even de tijd voor nemen.
MAARR ,-- efv iets anders.
Het is bijna 2012. ,,-
dus het leek me leuk om een paar leuke foto's met jullie te delen van mijn 2011.
laten we maar gewoon beginnen --
_________________________________________________________




vakantie 2011 Belgie

samen met Isa

Samen met allerliefste Mika

Lol met Isis, Joy en Djamilla

Mensjes uit mn nieuwe klas,.

ft Josephine

met mn beste vriendinnetje dagje A'dam

Nieuwe vrienden .

ft Yassir & Liefje Noah

nieuw poesje gekregen ; Milou

Bij het net4kids-kinderkoor
Juniorsongfestival

Lidewei aanmoedigen bij juniorsongfestival

samen met liefje Larissa naar droomvlucht

Samen met liefste Lotte.


Ik hoop dat jullie het leuk  vonden ,
xxxPamela 





1 opmerking:

  1. Lieve Pamela,

    Ik volg je via twitter en je vroeg even naar je blog te kijken.
    Ik ben gelijk gaan kijken en wat ziet ie er geweldig uit!!
    Ik volg je blog nu ook.

    Ik heb ook 2 blogs en ik zou het fijn vinden als je mijn blogs ook ging volgen:

    www.scrappiebeppie.blogspot.com

    en

    www.onzemooiemeid.blogspot.com

    Alvast bedankt!!

    Liefs, Lucienne -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen