Pagina's

03-02-2012

Max Blush , 035 Pink revieuw.


               Vandaag heb ik voor jullie een revieuw van de max blush. in de kleur 035 Pink.
Te koop bij de action voor maar ; 0,99 cent , ja je ziet het goed !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind deze blush echt heel erg fijn , en supermooi. 
Het is een mooi licht roze kleurtje met mooie shimmer erin. ,
Ik gebruik deze blush echt elke dag en ik vind hem echt geweldig, 
Hij brengt heel fijn aan , en de pigment van dit kleurtje is geweldig voor de prijs.
Hier de swatch. 
Zoals je ziet is het pigment echt heel goed. 
Ik kan echt niet meer zonder deze blush , dit is tot nu toe met de 032 rosewood de enige blush die ik heb.
Ik wil misschien een Mac blush kopen , of een elf blush .
Maar deze is voor de prijs het zeker waard.
Alleen één klein nadeel, het doosje gaat al snel een beetje losjes zitten.
maar dat is opzich niet zo heel erg.

Ik hoop dat jullie deze revieuw leuk vonden , 
xoxo Byee. x


1 opmerking:

  1. Hoi ik vind hem ook erg fijn en gepigmenteerd. En je hebt een leuke blog!!! Kan je ook een keer op mijn blog kijken xx faye

    Mijn blog: www.fayetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen