Pagina's

26-12-2011

Vakantie.

De kerstvakantie is weer begonnen. 
Ik vind het één van de leukste vakanties van het jaar.
Gezellig kerst vieren en oud en nieuw. 
En natuurlijk twee weken lang weer lekker geen school , en lekker kunnen uit slapen. 
Ik slaap ongeveer tot 11 uur uit ! En jullie? 
Maar in de vakanties heb ik het ook heel erg druk.
Ik spreek veel af met vriendinnen , en daan gaan we natuurlijk shoppen enzo.
Maar ik ga ook heel veel dingen doen in de vakantie dit is mijn weekagenda;



dinsdag 27 dec ; Met vriendin Nienke (&misschien Luna) logeren.
Woensdag 28 dec; Naar musical Kerstwens , 3 vrienden van mij spelen daarin.
Het is namelijk van het zelfde als de musical A christmas carol, waar ik ook aan mee heb gedaan.
Donderdag 29 dec; Dan ga ik met Sacha afspreken <3 , Vrijdag 30 dec; Naar Corpus, Zaterdag 31 dec; Oud en nieuw vieren bij Merel <3 vrijdag 6 januari ; Naar circus Renz. 

Alle dagen die er niet bij staan weet ik nog niet wat ik ga doen. 
Wat zijn jullie vakantie plannen ? 
Zet je reactie onder deze post.
:)
xxxxPamela




Geen opmerkingen:

Een reactie posten